طنین بی صدا

انجا که فریاد ساکت می شود سکوت فریاد می زند...

طنین بی صدا

انجا که فریاد ساکت می شود سکوت فریاد می زند...

پاسخی کوتاه

 

آنچه می کنی چنان گوشهایم را پر کرده است که آنچه را  می گویی نمی شنوم............

دوستی همیشه همراه گله کردن از این جمله :

به عشقمون دروغ می گیم چون؛ خودخواهیم و می خواهیم برای خودمون نگهش داریم؛توجیه:تقصیر خودشه بس که خوبه....

دروغ می گیم.......

بحث من مختص دروغ گویی بود حالا به هر کسی ،ائم از اینکه عشقمون باشه.

اگر با دروغ بخواهیم کسی را برای خودمون نگه داریم به نظرم داریم بزرگترین خیانت را بهش می کنیم .مسلم که هر کسی دوست داره که عشقش مال خودش باشه ،کسی که فکر میکنی همه  زندگیته و همه زندگیش هست ، اما به جه قیمت؟به قیمت دروغی که اگه آشکار بشه تمام اعتماد و ایمان طرف نسبت به همه چی حتی عشقت نابود می شه و دیگه آب این رود به سرچشمه نمی گردد باز.به زور نمی تونیم کسی را کنار خودمون نگه داریم و متعلق به خودمون کنیم .اگه دو طرف عاشق باشن که معمولا وقتی دو طرف عاشقن هرگز به هم نمی رسن دیگه بحث خودخواهی و... پیش نمیاد .احساسی که دو طرف داشته باشن هرگز دروغ و خیانت نمی پذیره .چیزی که من هرگز نفهمیدم اینه که چطور بعضی از عشقا با گذشت زمان رنگ کهنگی و عادت می گیره و فراموشی.آیا این واقعا عشق بوده  یا...؟

اون مثالی که شما زدین فکر می کنم بیشتر هوس باشه تا عشق (البته اگه اصلا عشقی وجود داشته باشه و همه چی زاییده ذهن ما نباشه) اما من از عشقی حرف می زنم که فکر می کنم تمامی اش راستی و درستی و پاکیه .از احساسی که معتقدم اگه واقعی نه بهتره بگم حقیقی باشه آزادی محض و درک بی شائبه به دنبال داره.اما این عشق هنوز یک رویای دور و غیر واقعی است .......

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رومئو و ژولیت چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 22:58 http://loveyou.blogsky.com

سلام دوست خوبم . خوبی ؟ وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری . راستی ما هم به روزیم . خوشحال میشیم بی یای و از خودت برامون توی قسمت نظرات یادگاری بذاری . امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم . منتظرتیم .. . بازم می یایم اینجا . موفق باشی

ناصر پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 11:50 http://shahireshab.blogsky.com

سلام خانم الناز
ببخشید اگه این روزا دیر بدیر میام
تو مپندار که خاموشی من هست برهان فر اموشی من.....
چه جالب
دروغ گفتن برای پایداری عشق و عاشقی!!!!
در دنیای وارونه ما البته تعجبی نداره دوست عزیزم
این روزها اگر منطق و عشق واقعی و معصومیت انسان را دیدیم باید تعجب کنیم...
...
سوال من رو جواب ندادید!!!

فرانسوا شنبه 17 آذر 1386 ساعت 13:31 http://francois.blogsky.com

اگر صداقت بود هیچ مشکلی نبود

فرزاد یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 15:22 http://welgano.persianblog.ir/

سلام الناز خانم
این صداقت که نوشته ای گاهی وقتها همه چیز است!!
من این را با استخوانم فهمیده ام ؛ تاوانش را هم داده ام ! هم وقتی که دروغ گفته ام و هم وقتی دروغ شنیده ام !!!
انگار همه درهای برکت زمین روی آدم بسته میشود

ناصر دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 09:42 http://shahireshab.blogsky.com

سلام
کم کار شدید
بهتره آپ کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد